KingB Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Var ute og cruiset i Holmenkoll området på Søndag, da jeg plutselig fikk øye på en helt standard Golf IV. Kunne ikke dy meg - måtte bare ta noen bilder! Denne er klin lik det min var da jeg kjøpte den for ca ett år siden. Det er utrolig hvor annerledes en bil kan bli med enkle "mods" (les; modifikasjoner) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 stilig å se forskjellene... ser det på MK3 også... helt annen bil bare du bytter ut hovedlyktene med Mk4 look. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Det er de få å, men godt ut tenkte modifikasjonene som får bilen til å skille seg ut ja. Er personlig fan av diskre, og nøye valgte modifikasjoner, bare noe så enkelt som å bytte felger og senke bilen kan gjøre mye. Din golf er utrolig pen, er du å se på noe VW Audiclub Norwegen treff fram over ell? Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 HEHE! vet akkuratt hvordan det er for jeg har gjort det samme selv! Riktignok uten å ta bilder da men.. :rolleyes: Kult å se at "så lite" gjør så mye. Diskrete, kvalitetsstylet biler er ikke ofte å se idag. Fortsatt fin bil ja :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Takk takk :) Prøver å få med meg det meste av treff ja. Akkurat VW-Audi treffene her i Oslo området har jeg ikke vært noe særlig på. Måtte opp på Mc Donalds på Lørenskog en mandag. Var sikkert en 10-15 biler der, men ingen som kom å snakket med meg. Jeg tok initiativ og prata litt med en kar, men så gikk alle inn for å spise. Virket som en bra sammensveiset gjeng. Litt vanskelige å komme inn på - så jeg dro min kos. Kommer på Gatebil på Rudskogen om 2 uker (antageligvis Søndag, hvis det er den nye breisladd dagen) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 ikke så mye som skal til nei :) pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg