Gå til innhold

vinduet datt ned i døra

Ranger emnet


hodetunderarmen

Anbefalte innlegg

vinduet mitt i førerdøra datt ned i døra, og de plastholderne var knekte. noen som har ei dør med innhold stående eller forslag på hvor jeg kan få tak i ny innmat? ikke brødrene London og ikke skedsmo bilopphugging har!

 

begynner å bli lei av å kjøre med teip på ruta

 

nekter å kjøpe hos møller, de suger gryna ut av lomma:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta e ein standardfeil på Golf IV, i USA va detta så vanlig at det har blitt reklamasjonssak, så der kan du gå på forhandler og få det fiksa kostnadsfritt...

Veit ikkje om det e sånt her i landet, men verdt og sjekke opp!

 

Uansett, så montera du ikkje inn igjen plast-feste igjen, dem har laga nye feste i aluminium/stål... kosta ikkje mange kronene for festa, men litt dill og bytte dem...

 

så sjekk opp du med forhandler og henvis til at detta e garantisak (uavhengig av kilometerstand og årsmodell) i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder delene du trenger har de delenummer: 1JM-898-462-A (detta e på 4-dørs utgave) og dem kosta i underkant av 50 dollar i USA, du får sikkert kjøpt det samma i norge, be delelageret slå opp det nummeret der...

sånn ska det sjå ut det du trenge...

http://www.impexfap.com/partlist.cfm?getpart=179095&PARTNUMBERSEARCH=1JM898462A#part179095

 

DSC02544.JPG

Den biten som sikkert e gåen ma deg e den plastsaken som e på bildet her.. som du ser av den nye, så e den laget av aluminium isteden

WindowRegulator36.jpg

 

her har du en link til en side som forteller alt du trenger og vite om dette temaet her... bedre guide finner du ikke...

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1015107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møller skal 1200 spenn for hele greia til førerdøra, får selvsagt ikke kjøpe kun de "gliderne". skal sjekke hva det kommer på fra utlandet! 50 dollar er jo superpris, blir sikkert pluss moms og litt extra.

thanks for gull-tips.

 

gidder ikke å kjøpe fra skroten og få nye plastklips som ryker før en klarer å si kake.....kanskje de har noe snadder jeg må ha samtidig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe prøvde meg selvfølgelig med det, men, da lo han jeg snakka med å sa at det var det IHVERTFALL ikke, og la ut om at i usa der var det skifte intervall på katalysatoren hver 60.000km...........ææææ, hva har det med saken å gjøre. han satt meg over til delelagret hvor jeg sto i kø i en halv evighet før jeg la på. Møller nord, just for the record.

 

noen som har bestillt fra den sjappa som linken er til?

 

snakka foresten med en kollega som hadde jobba på Møller der de fikk beskjed om å ikke bytte plugger som så bra ut og ta betalt for nye. Dersom det var orginalt oljefilter fikk de beskjed om å bare tørke av filtret. Dersom de hadde sagt til en kunde at en jobb tok to dager og bilen var ferdig etter en satte de bilen i garagen og om kunde ringte måtte de si at bilen ikke var ferdig Før dagen etter....samidig som de skrev timer. er det mulig sier jeg bare.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er noe heksekunst å bytte de delene. har hatt den driten oppe noen ganger nå. limte med araldit, holdt en måned så datt den ned i døra igjen.

Noen som har bestillt fra den impexfap? noen ganger blir de usa-butikkene litt kjipe når de må sende delen til andre sida av jorda!

 

forresten trenger den låsesaken til armlenet, finner ikke den. noen som vet delenummert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår