Lasse_GT Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 har fått meg turbo kitt til b21a'n, men mangler fordeler. så jeg lurte på om fordeleren på b21et og b23et osv er samma type som skal være på r-sport settet? og btw 740 ic er det en jævli fin ic til 1 bar og under 200 hk? Noen som har no kalde fakta på dette her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 opp! ingen som veit dette? er fordeleren på b21et en slik en hvor vakumklokka tåler overtrykk og stiller tenninga etter turbo trykket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 740ICen funker nok helt fint til 1 bar ja.. skal vel holde til en 1,2 bar den.. fordeleren vet jeg ikke no mer enn deg om.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg