KDS Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Jeg lurer på om alle dere som selger bilstereo her... gjør alt lovlig, sponsing, rabatter? er det skikkelig lønnsomt...? Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by KDS Jeg lurer på om alle dere som selger bilstereo her... gjør alt lovlig, sponsing, rabatter? er det skikkelig lønnsomt...? Hm.. Tviler på at noen her vil skrive at det de driver med er ulovlig.. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 viss du sponser en som er flink til å feks vise frem produktene og lignenede så kan det være lønnsomt ja. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by KDS Jeg lurer på om alle dere som selger bilstereo her... gjør alt lovlig, sponsing, rabatter? er det skikkelig lønnsomt...? NEI! det er ikke skikkelig lønnsomt, hadde det vært det hadde jeg levd av bare bilstereo, noe jeg altså ikke gjør :) Man tjener jo penger, men skal mye til for å tjene fett med penger. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ja ok... :cool: skal begynne med noe lignende! men det er jo (del-sponsing) :D Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Og det er mange som misfortstår sponsing, for det er sjeldent det er snakk om 100% sponsing, er som regel snakk om at den som blir sponset betaler kostpris. Som selvfølgelig er noe billigere enn full pris, men det er ikke gratis.. Og jeg er på jakt etter ca 5 kundebiler som jeg skal sponse til kostpris. Så hvis noen er interessert så er det bare å sende i søknad pr mail.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg