Fashen Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 som topic sier. klar for og bytte ut sony subbene mine med noe som klarer noen db mere. så lurer da på anbefalinger av gode subber til en maxpris på ca2000pr stk (da jeg ikke vil klasses opp i dbdrag enda) og som trives godt i en lukket kasse på 47liter (tilsammen for begge elementer) håper noe har noen gode anbefalinger :) mvh Bjørnar/Fashen Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Ok skal hjelpe deg jeg viss du forteller med om du skal ha 10", 12" og skal begge koster 2000 til sammen eller skal de koste max 2000 per stk. mvh Andreas Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hehe kunne vel nevnt med engang at det var 12" jeg var ute etter prisen var pr stk (tot 4000ca) siden jeg kan ha sub+amp for maks 10000. (i mini street rokie klasse i dbdrag) subbene skal forøvrig kjøres med en sony xm-D1000P5 (største monoblocken til sony på 1600watt peak) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hmm. første jeg tenkte på var vmax'en til cerwin vega. det trøkker jo utrolig bra. men 2 stk trenger 56L. du har ikke no mulighet til å utvide kassa litt a? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Fashen hehe kunne vel nevnt med engang at det var 12" jeg var ute etter prisen var pr stk (tot 4000ca) siden jeg kan ha sub+amp for maks 10000. (i mini street rokie klasse i dbdrag) subbene skal forøvrig kjøres med en sony xm-D1000P5 (største monoblocken til sony på 1600watt peak) Hva med de samme jeg brukte i dB-drag'en? Infinity Kappa Perfect 10.1 (10")(137,2dB) med noe feil kasser og større bil enn hva du hadde. Satser på å passere 140dB om ikke lenge. En sub som i utgangspunktet er ment for SQL og spiller fra 18Hz og oppover! Men som en bonus trøkker den ganske bra også ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat1,8t Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Har en Audiobahn 12" 700rms,, selgs for 1500kr med kasse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg