ThAMaZTeR Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 så skjedde det som en dag måtte skje, rekorden tok kvelden!! :/ var på vei til jobb på fredag, da det plutselig begynte å rakle noe helt forferderlig i bilen. plutselig smalt det noe helt vanvittig, og røyken veltet ut bak bilen ut fra panseret og inn i bilen.. og oljen sprutet overalt. fikk trilla bilen inn til kanten, og etter en kjapp statussjekk, kunne jeg konstatere et stort hull på ca 8cm i diameter på sjåførsiden av blokka. Men, den kommer sterkere tilbake. ny motor er hentet inn, og begynner arbeidet i løpet av uka. skal prøve å skaffe litt bilder underveis. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR så skjedde det som en dag måtte skje, rekorden tok kvelden!! :/ var på vei til jobb på fredag, da det plutselig begynte å rakle noe helt forferderlig i bilen. plutselig smalt det noe helt vanvittig, og røyken veltet ut bak bilen ut fra panseret og inn i bilen.. og oljen sprutet overalt. fikk trilla bilen inn til kanten, og etter en kjapp statussjekk, kunne jeg konstatere et stort hull på ca 8cm i diameter på sjåførsiden av blokka. Men, den kommer sterkere tilbake. ny motor er hentet inn, og begynner arbeidet i løpet av uka. skal prøve å skaffe litt bilder underveis. Den har i hvertfall rast med stil, da ... Moderne biler stopper når det er en pysete elektronikkfeil eller noe sånt. Er liksom ikke noe tvil når det er hull i blokka :-) Lykke til med ny motor. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 typisk opel havari det der.. ikkeno pinglefeil.. når det raser, så raser det.. hehe.. vært med på det der uttallige ganger.. :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Velkommen i klubben! :) Si fra hvis du har tilgang på gratis ascona 1.6 motorer i samme slengen :P Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 HURRA!!!!!!!! fikk tilbake bilen i forrige uke, etter komplett overhaling av topp, samt ny blokk osv.. prisen kom på 9.100 kroner, noe som ikke var så ille, med tanke på at den vanlige mannen i gata måtte betalt 17k for samme jobben... MEN! i dag havarerte den faen meg igjen... og det viser seg at det er gardsvegen hos svigers som har skylda.. skraper nedi litt der, da det er en sporete smal grusvei... og dermed har bunnpanna blitt bulkete, og smelt borti oljesila, slik at oljetrykket har blitt borte.. motoren er selvfølgelig ikke utstyrt med oljetrykksbryter, så merket dette først da det begynte å kakle... stoppet seff med en gang, og skal ha bilen på verkstedet i løpet av de nærmeste dagene, for å se om det er noe som kan reddes.. uansett skal nå bilen selges slik den står... (5-boltet understell, 3.0 bremsekraftforsterker ++).. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 http://www.bildemontering.no/ De gir deg en høvding for den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg