Cozzie Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Link Autodb.no Ikke min bil ... Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Den var jævla billig da, men den blir sikkert dyr etterhvert.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Står at den trenger nye skiver og klosser. den i den øverste annonsen. Kostbare saker har jeg hørt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Jonte Den var jævla billig da, men den blir sikkert dyr etterhvert.. Dersom en har litt mekanikerhender, skulle man vel klare å gjøre reparasjonene til en billig penge. Godt mulig at delene er dyre... og ikke minst forsikringa. *Grøss* Men tror man skal lete en stund for å finne en billigere RS2 ... Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Kan ikke dere slutte å legge inn andre salgsannonser i andre sine annonser! Og hvis du har en flåsete bemerkning å komme med å kan du skrive den ned på en lapp og sende til deg selv..... Du MÅÅÅÅÅÅ ikke si hva du synes om denne annonsen. HOLD DERE TIL TOPIC! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Asim Kan ikke dere slutte å legge inn andre salgsannonser i andre sine annonser! Og hvis du har en flåsete bemerkning å komme med å kan du skrive den ned på en lapp og sende til deg selv..... Du MÅÅÅÅÅÅ ikke si hva du synes om denne annonsen. HOLD DERE TIL TOPIC! :) Har du lag merke til Cossie la ut link til en bil som han lurte på om ville være et godt kjøp? Det er ikke en salgsannonse mao, såvidt jeg skjønte da. mulig jeg har misforstått. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Hersker Hans Har du lag merke til Cossie la ut link til en bil som han lurte på om ville være et godt kjøp? Det er ikke en salgsannonse mao, såvidt jeg skjønte da. mulig jeg har misforstått. hmmm... er det jeg som har driti meg ut da? doh Ettersom det jeg forsto så var det en annen dude som la inn en post om bilen han skulle selge.... Men men... hvis jeg slettet feil så ber jeg om unnskyldning. Back til topic ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Kan jo tenkes at han selger billig fordi han vil bli kvitt den fort og få penga? Kan tenkes han har lån på kjærra som står og hoper seg opp. Står jo at den allerede har stått avskilta i 1 år... en rs2 går jo ned en del i pris i løpet av 1 år. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 La bare linken ut for å informere litt om at det står en pen RS2 ute som vil ha en eier... Vet hvem selgeren er... :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Cozzie Dersom en har litt mekanikerhender, skulle man vel klare å gjøre reparasjonene til en billig penge. Godt mulig at delene er dyre... og ikke minst forsikringa. *Grøss* Jeg betaler 4900kr i året på min. ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Cozzie Dersom en har litt mekanikerhender, skulle man vel klare å gjøre reparasjonene til en billig penge. Godt mulig at delene er dyre... og ikke minst forsikringa. *Grøss* Men tror man skal lete en stund for å finne en billigere RS2 ... Jeg tenkte mere på det å kjøpe en billig bil i 'kjøre-hardt' kategorien som oftest blir en dyr affere.. Om du forstår? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawen Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Efini Jeg betaler 4900kr i året på min. ;) Hvordan få forsikringen så billig? Hørte at et komplett bremsekit til rs2 lå rundt 25k... Kanskje det kunne lønt seg å finni noen andre bremser en de originale??? Billigere å bytte i fremtiden da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg