borabora Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Selger 18" felger, Mille Miglia Action 8x18 som passer til Vw Golf 3 Gti, Vr6, Golf 4, Bora og Audi A3 såvidt jeg vet. 5 bolta, ikke helt sikker på boltsirkel og impress men kan sjekke om noen er interessert. Har sittet på "My Girl" hvis noen har sett den på utstillinger. Se link: http://www.millemigliawheels.com/it/type_action.html Selges uten dekk, felgene er 95% strøkne. Ringte å hørte nypris hos Dekkmann nå, 11700 og da var det 20% rabatt eller noe sånt og det var for bare felger.... Kom med tilbud.. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Hmm..Fete felger, har lyst på Millemiglia felger..Enten de du skal selge eller Evo5 felgene..Har du tenkt en ca. pris på de felgene du skal selge? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 En kamerat sa jeg kunne få 7000,- for de av han men tok litt tid før han fikk penger... så litt usikker... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Originally posted by borabora En kamerat sa jeg kunne få 7000,- for de av han men tok litt tid før han fikk penger... så litt usikker... Får du 7000 for felgene uten dekk er det vell bare til å selge ihvertfall... får de jo nye med dekk for ca. 12.000 Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Originally posted by Baldrick Får du 7000 for felgene uten dekk er det vell bare til å selge ihvertfall... får de jo nye med dekk for ca. 12.000 Joda, men når jeg ringe dekkmann så sku de ha 11700 for de og da fikk jeg 20% rabatt... og det var uten dekk.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Originally posted by borabora Joda, men når jeg ringe dekkmann så sku de ha 11700 for de og da fikk jeg 20% rabatt... og det var uten dekk.... VW/Audi klubben mener jeg får 37% rabatt hos Dekkmann på dekk, og selv med denne rabatten er Dekkmann dyrere enn de fleste andre, så det sier kanskje litt om prisene de opperer med?!? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Oki, stemmer sikkert det, jeg vet ikke. Hvor får de felgene nye med dekk for 12000,- da? og er det noe rabatt eller annet da? Kjekt å vite når jeg skal ha nye Og prisen var 2950+ mva Fra Martins som importerer de så regna med det var sånn noenlunde. Hvor mye vil du gi for de da? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg