ICON Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Er det forskjell i karossen på crx fra 88-93? Mvh UMB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by UMBINC Er det forskjell i karossen på crx fra 88-93? Mvh UMB Det var et modellskifte i 91/92. CRX 88-91: CRX 92-98 (DelSol) Kanskje du lurer på forskjellene som skjedde med 2. gen (88-91) i løpet av de årene den ble produsert? Først og fremst var det noen forskjeller mellom 1.6 16v og 1.6 Vtec. En stor forskjellen ser du på panseret. På 1.6 16v var det et lite "scoop" på venstre siden noe vtec ikke hadde. 1.6 16v: 1.6 vtec: Ellers har vtecen andre fangere og blinklys som du ser på bildene i tilegg til skinninteriør. Modellen ble fornyet i 90 med en del små detaljer. Bla.: - rundere instrumentpanel - andre baklys - andre fangere - skjulte skruer på parklysene - litt forskjell på drivverket. 20 splines på gearkassen mot for 21 splines det var tidligere. 212mm clutch i stedet for 200mm i 89, og 190mm i 88. - oppgradert hjerne - oppgraderte kamaksler - anderledes bakhjulsoppheng - flyttet plasseringen på nødblinkbryteren, fra bak rattet til dashbordet Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ICON Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Takk! Det var mere det siste her jeg lurte på. Sånne små endringer på ED9. Da får jeg bare prøve å lete opp en 90 og oppover... Noen som vet hvor man kan lete etter slike biler i utlandet. vil selvfølgelig ha den v styrt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by UMBINC Takk! Det var mere det siste her jeg lurte på. Sånne små endringer på ED9. Da får jeg bare prøve å lete opp en 90 og oppover... Noen som vet hvor man kan lete etter slike biler i utlandet. vil selvfølgelig ha den v styrt :D Tyskland er stedet! Bilen finner du på http://www.mobile.de ,og avgiftene beregner du HER. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg