awt Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 En helt vanlig Honda Skyline som går rundt her: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Det er jo lov å drømme:rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 han skulle hatt gt-r bak også, da hadde jeg trodd på det ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 legg ut mer bilder fra treffet !! :cool: Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Syns fronten ligna mer på en Lancer fra tidlig på 90-tallet enn en Skyline. Bilen kunne vært ganske fin hvis det ikke hadde vært for emblemtrimmingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Har nesten ingen, et par småfilmer med dårlig kvalitet eneste. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Dette er jo omtrent like jævlig som den røde Celicaen som jeg så på Bilforumet dagen på Gardemoen med sine (Honda) Type-R dekaler (og for å gjøre bilen ekstra RRRacing så hadde han også slengt på Tenzo-R emblemer) Når skal vi stoppe med denne håpløse emblem trimminga folkens? Ille nok om at BMW Compact eierne skal slenge på M-logoer, og Honda eierne med sine Type-R merker, men så skal plutselig man begynne å frykte å møte Audier med M-logoer og Toyota med Type-R logoer? Neeh, let's quit bullshitting ourselves now, shall we? :rolleyes: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Tenkte jeg skulle trimme bilen min med et "G 400 cdi" merke, synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Ikke noe galt i det, jeg har Ferrari-hesten fremme, og Lamorghini-oksen bak på min bil, etter dette føles bilen akkurat som blanding av en Ferrari og en Lamborghini. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 jeg vil ha SRT logoet på bilen min! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Når jeg tenker over det har jeg allerede trimmet nøklene til bilen med å bytte ut Mitsubishi-merket med et Cadillac-merke så kan vel like godt ta den helt ut. Mangler bare luftehullene fra siden på en M3 i forskjermen, krom speil, viper striper, lexus lys og en L på bakluka for å vise at det er en long wheel base-Lancer nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Når jeg tenker over det har jeg allerede trimmet nøklene til bilen med å bytte ut Mitsubishi-merket med et Cadillac-merke så kan vel like godt ta den helt ut. Mangler bare luftehullene fra siden på en M3 i forskjermen, krom speil, viper striper, lexus lys og en L på bakluka for å vise at det er en long wheel base-Lancer nå. Du må ikke glemme krom-kapsler fra Biltema. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 ...med 15" look. :D LINK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Har du noe imot T-Sport dekalene mine, S-2000? :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 hahah LEEEEEEEEER AAAAAAAV HAAAAAAAAAN!!!!!! :D :D :D fattig taper jævel! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg