Aneich Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 sierraen min så virker ikke bensin måleren min på speedometeret.. så jeg ser ikke hvor mye bensin jeg har igjen, så jeg hadde ikke kontroll over hvor mye bensin så var på tanken, har holdt på å skrudd på bilen i garasjen ei stund nå, så det har vore kjøring inn og ut av garasjen så jeg har ikke brud meg å fylle opp bensin siden det ikke er skilt på bilen ennå, men nok om det.. Jeg kjørte bilen helt tom, så den ikke ville starte igjen. Så nå har jeg fult opp 15l me bensin. Men bilen vil ikke starte for det :( hmm virker ut som bilen ikke får sendt opp bensin... Har hatt samme probleme en gang tidligere, men då kom an plutseli... då koblet jeg fra bensin pompen og på igjen, og då kom an plutselig, men det har ikke virket denne gangen... hmm, noen som kan hjelpe meg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Sjekk sikkerhetsbryteren i kofferten eller hanskerommet. Sett på tenninga og la bensinpumpa gå 3-4 ganger og prøv å start. Sjekk pluggene. goodluck Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenna Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Sjekk bensinfilteret ditt du.. hvis du har kjørt den helt tom så kan det ha kommet mye dritt fra tanken og inn i systemet på bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 takk for alle svar, skal prøve å sjekke det opp, har bilen på lakkering for øyeblikket.. skal sjekke det når jeg får bilen igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Aneich takk for alle svar, skal prøve å sjekke det opp, har bilen på lakkering for øyeblikket.. skal sjekke det når jeg får bilen igjen.. Kan være du har brent pumpa også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 har fått fisket det nå.. det var den boksen som bryter bensin pompen når du krasjer som var ødelagt... den som ligger i reservehjulsbrønnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg