desses Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Det var en slående likhet ;) Bildene er tatt på det samme kjøkkenbordet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 er vel ikke vanlig med parkett på kjøkkenbordet? men ser ut til at det er samme innsuget ja.. og begge salgspostene "glemmer" å skrive at det er et choppet s2 innsug.. :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by projektRUST er vel ikke vanlig med parkett på kjøkkenbordet? men ser ut til at det er samme innsuget ja.. og begge salgspostene "glemmer" å skrive at det er et choppet s2 innsug.. :) Hvis du leser det som står på Ebay, står det at det er et modifisert Audi innsug Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Polo Classic Hvis du leser det som står på Ebay, står det at det er et modifisert Audi innsug lese? oppskrytt..! ene salgsposten da.. ikke begge. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Polo Classic Det er vel ikke bilal sin? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7920093502&ssPageName=STRK:MESE:IT Stemmer det men der er minste prisen skjult :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Det står jo noe mer informasjon der for de som er interessert. Får noe mer spesifikk info om innsuget senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Rallye Stemmer det men der er minste prisen skjult :) er ikke noe minsterpris! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Hmm da beklager jeg jeg fikk beskjed om at han ikke ville selge den under den prisen jeg ga! Får bar by da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Da var manifoilen solgt.. Å Slutt summen blei 310£ som da er ca 3800kr + frakt + moms :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg