Gå til innhold

`86 90 quattro + AAN motor vurd. solgt

Ranger emnet


Audi quattro turbo

Anbefalte innlegg

Grunnet overgang til nyere bil (Audi S4) så vurderer jeg å selge min 86 mod Audi 90 quattro. Perfekt til å bygge leketøy av i og med at du får med en AAN motor. Bilen er ikke 100% strøken utvendig pga. noe rust og noen svært små bulker. Innvendig er den meget bra med fine og hele seter foran og bak. Bilen er solgt ny i Norge i 1986 så en eventuell godkjenning så slipper man effekt-avgift. Motoren som følger med er fra en 97 mod S6 og er uchippet/utrimmet. Turboen er gåen og eksos-manifoilen er sprukket (helt vanlig) ellers er motoren bra. ABY innsug kan medfølge,kan også skaffe billig ledningsnett fra Tyskland. Motoren selges IKKE separat!!!!! Bilen har hvite blinkers foran,V8 baklys,gule Koni,Lesjøfors fjærer,Polyflex bærearmsforinger,17 toms OZ Superleggera. Bil og motor selges for 40 000 (25 for bil og 15 for motor) Skambud frabes.....

 

Vil du vite mere så ring eller send pm/mail!

 

92 21 63 63

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er meget bra teknisk!! Men det er litt rust på den men stort sett bare overflate-rust,ikke noe farlig rust. Men det er godt synlig derfor kan man få et litt dårlig inntrykk. Bilen er ikke shabby med tanke på km-stand faktisk,interiøret på den er meget bra og ikke noe hull,sitte-puta på førerstøl er skiftet så det er ganske godt å sitte i. Utrolig nok ikke slitt hull i sete-trekket som er vanlig på de bilene.Trenger et par nye sommer-dekk og et par nye vinter-dekk.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulg og få noen bilder av bilen eller?

Dette hadde vært skikkelig allrigth og fått det liksom.

Hører du skryter av bilen din hvis bilen din er i den stand du sier så kansje jeg kjøper bilen din. har penger og alt klart:D. så hvis du kan sende meg bilder så kan vi prøve og gjøre dette så fort som mulig. er det noen for at du kunne ringt meg idag? sender deg pm med tlf nr mitt til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår