SkylineGTR Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 den er ikke ny lenger.. ett år siden jeg kjøpte den.. Se på når innleggene er postet:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 noen bilder.. http://www.home.no/madseste/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Stilig bil det der. Personlig så synes jeg at det manger ei grillist over lysa, grøftelys snakket du jo om ser jeg. ennå litt for høy forrand også, et par senkeskåler hadde hjulpet (senker 15mm) Det er ei vanlig CL leppe du har montert på bakfangeren, ikke sant? Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkylineGTR Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 jepp, er bare den vanlige cl-leppa.. men må få en ny leppe bak... den som står på nå er utrolig skeiv:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg