Superthomas Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Noen som vet om det lar seg gjøre? Finnes det større bremser som lar seg montere enn dem fra colt gti? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hei Mener jeg har sett og lest om en Colt med 4G63T motor faktisk.. Hmm, er ikke helt sikker.. men tipper det lar seg gjøre.. Du får jo alltids satt på et par Galant Bremser, så vidt jeg vet er skivene og slikt større enn de på colt.. Skal se om jeg finner igjen den url'n til colten ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 og galant bremsene er ganske "straight swap"? hehe ja det hadde rocka å få den under panseret! Men da er vel alt håp om godkjenning borte.. Men den finnes jo som turbo med ratt på "feil" side, da med firehjulstrekk og 215 hk. Er det 4G63T som sitter i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg