Proximus Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Hadde syntes det hadde vært kult hvi dere hadde laget egne forumdeler for folk fra f. eks. Follo og Strømmen i tillegg til det som er nå. Hadde vært greit med tanke på at da er det lettere for folk fra samme område å treffes på nettet og utveksle historier, erfaringer, info osv. Skjønner?:rolleyes: Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Ja, dette er en god ide.. skulle hatt noen steder som var litt spredt.. kan vi ikke lage en poll da, og stemme over potensielle møtesteder Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 synes det bare blir mer og mer uoversiktlig med fler forum jeg... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Selvfølgelig blir ikke dette uoversiktlig! Det blir tvert imot MERE oversiktlig! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 bruker dere ikke "view new post" knappen dere eller? da kan dere se på topic om det er intresant for dere område ller ikke.. det er bare å skrife f.eks "strømmen" i topic så kan alle som ikke er i nærheten hoppe over den posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Mats`ern bruker dere ikke "view new post" knappen dere eller? da kan dere se på topic om det er intresant for dere område ller ikke.. det er bare å skrife f.eks "strømmen" i topic så kan alle som ikke er i nærheten hoppe over den posten Enig med deg.. Jeg bruker view new posts, og da ser jeg ikke på i hviklet forum det er postet, men bare om det ser interessant ut. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg