Vendetta Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Har desverre ikke bilde...men bilen er en standar orginal Corrado..type rød...kammerat av meg som selger bilen så det jeg skriver her er alt jeg vet, men er det mer du vil vite så ring og spør selv! -89 modell - Bilen er rød -nye sommer dekk -bra vinter dekk -km: 166.000 -rust rundt tanklokk,overflate rundt noen hjulbuer ellers fin å se på utvendig og innvendig. -G-lader skal være bra, eier er mekaniker, men spør alikevel. Pga rusten og et overmarked på corrado så selges bilen ferdig prutet: 35.000kr Bilen holder til på Jessheim TLF: 928 68 040 (Ulf Robert) Ring helst etter 16.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Er ingen bilder...se for deg en orginal Corrado, og legg til rust rundt tanklokket og litt ved hjulbuene...meeeen skal prøve å få til noen bilder snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg