Galant98 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hva syns? Felgene er bare noe jeg hadde på min forrige bil, så 18" er det som jeg egentlig skal ha! Hvite blinkere og lakkering av lister+speil er neste mål. Noen som har noen andre tips? Siter Addikted to board riding! Visit: WWW.WAKELAKE.TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Lekker den! :) en relativ enkel sak er jo netting i bunn av spoileren (istedet for rillene som er der nå) :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Var meget fin den bilen din... Må si meg uenig i Jan Erik.. Synes netting er blitt litt for oppbrukt... Ha den orginal og clean, er dritfint.. =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Smaken er jo som kjent delt, den ;) Snakker seff svart netting, gjerne montert litt langt bak :cool: Men senking tror jeg vi kan være enige om :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Ja, senking hadde blitt finslig :) Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant98 Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Bilen er faktisk senket 30mm med Eibach senkesett, men hjula som sitter på er for små (205x40x17). Derfor har jeg planer om 225x45x18 til våren,vil fylle hjulbuene litt bedre. Sånn som bilen er nå subber den nesten overalt, så større hjul vil nok gjøre susen. Har tenkt litt på den grillen, men liker den orginal i første omgang. Hvis noen har interesse er felgene til salgs, passer alle mitsubishi og nissan med 4 bolt. (4x114,5) 7,5x17 Siter Addikted to board riding! Visit: WWW.WAKELAKE.TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Du har PM ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Penpen!! :):) Senk felg å bitelitt toning av alle rutene utenom frontruta.. thumpsup Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmann Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Sånn som det ser ut på bildet, trenger du kraftig senking av bilen. Bilen er dritlekker, men det er for stort mellomrom mellom dekk og skjerm. Du finner nok utav det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Du kan mekke park lys i langlys lyktene, ser litt kult ut når du kjører med grøftelys og parklys. Og senke skilte litt lengre ned på fangeren og sparkle igjen der som det har vært! Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galant98 Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Akkurat det med skiltet har jeg planer om. Så fort jeg er ferdig med å strippe min gamle bil før den skal på skroten skal jeg begynne med skiltet og så få inn hvite blinkere. Hadde en del anlegg i min forrige bil, hvis noe er av interesse PM meg. Macrom Monoblokk passer bra til 2x12" bass En NSX liten 2 kanals forsterker til 6x9" En Clarion 9275 med elektrisk flippfront og 3 linjeutganger Kabler: 25(mm2) hovedstrøm med automatsikring 3x signalkabel 2fordelingsblokker+ + Siter Addikted to board riding! Visit: WWW.WAKELAKE.TK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 du må prøve det med parklysene og det ser ganske så kult ut!!! Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Trenger felger, senking og hvite blinkers. Når det er gjort er bilen perfekt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg