Ratata Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Å fy f****. Nå får jeg håpe du har brukt opp problem-kvota di! Null mere problemer for deg nå, håper jeg. ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Ratata Å fy f****. Nå får jeg håpe du har brukt opp problem-kvota di! Null mere problemer for deg nå, håper jeg. ;) haha....ja sikkert :rolleyes: skal ta bilde av pakninger og ting jeg har i garasjen jeg ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Ottesen haha....ja sikkert :rolleyes: skal ta bilde av pakninger og ting jeg har i garasjen jeg ;) Ellers så får du kjøpe deg en Chevy da vættø :D Min har tålt mye rart i de 10 åra jeg har hatt'n, og først i år streika bakakselen :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Nå har jeg kommet litt lengere... jeg og dama delte motoren igår og fant ut at styre(hylsene)(?) satt igjen i toppen, så nå har jeg kjøpt nye toppakninger og disse styrehylsene... Idag skal iallefall madamen og jeg begynne å skru sammen bilen igjen, iallefall nesten, har fått et firma til å ta seg av sveisejobben her i sarpsborg (Savemo) og har fått et annet firma til å lage noen pakkninger til meg (Sealjet) fordi jeg syntes passformen til de toppdekselpakningene jeg får er så dårligere...;) MEN TUSEN TAKK til dere som alltid hjelper til når jeg ødelegger noe....spesiellt Vespen og Narmacil (og min personlig rådgiver Bjørn da:D(Ta455) ) En positiv ting har jeg fått oppi alt dette da... jeg er brått ikke singel lenger ;) Dama kan skru,lage mat, er snill hyggelig og både pen og fin faktisk....trodde lissom ikke det gikk å finne noen som kunne både skru og lage mat jeg da.... Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg