Gå til innhold

S:Bilstereorack for nybegynnere


Zetec

Anbefalte innlegg

Selger ett bilstereorack for de som ikke kan, vil eller gidder å lage ett greit rack til bagasjerommet.

 

Legger ved bilde, her ser du åssen det ser ut, men en evt sub plasseres synlig, der det går ned 3 bassrefleksrør er det laget plass for forsterkere og kasse til 6,5"

 

IMG_0004.JPG

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Selger ett bilstereorack for de som ikke kan, vil eller gidder å lage ett greit rack til bagasjerommet.

 

Legger ved bilde, her ser du åssen det ser ut, men en evt sub plasseres synlig, der det går ned 3 bassrefleksrør er det laget plass for forsterkere og kasse til 6,5"

 

IMG_0004.JPG

 

Etter helgen så går det for ett par hundrelapper, vel og merke uten utstyr. Bør trekkes med stoff på nytt da, og lime det fast..

 

Dette racket har jeg bare laget i forbindelse med dB.drag. Så jeg stressa ikke med å få det såååå fint lissom, hehe..

 

Er bare trekt innvendig i den "bakre" kassen der..

Laget i spon.

 

Det man får i denne prisen er kassen/racket og de 3 bassrefleksrørene.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Okai. Jeg lurer på om jeg får plass til den i min BMW, da jeg ikke kan ta løs hattehylle etc. Hva tror du? Jeg har ikke noen mål her, da bilen er på verksted, pga en forsikringssak..

 

hehe, har du behov for ett sånnt rack i en bmw da?

 

Tenkte på at man har jo høyttalerene i hattehylla der, og ikke i ett sånt rack..

 

Greit nok for å få montert forsterkere og slikt men..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rage

Var det da. Jeg vet ikke jeg, bare graver :)

Hadde jo vært greit, er vel mye mye enklere å få til noe kurrant oppsett i stedet for å ha masse komponenter liggende å "slenge" baki der.

 

Jepps, sant nok..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsen

ikke for å ødelegge salget ditt Zetec .. men frakten blir jo dyrere enn sponplata... vis han likevel må trekke den om ...

 

Var seinest å kjøpte sponplate for noen uker siden, betalte 119kr for en plate på 200x120 ... var bare 12mm, men skulle ha i bagasjerommet og hattehylle (sedan)...

 

Tror ikke noen hadde vært interessert i å få dette tilsendt med posten, måtte nok ha hentet det eller at jeg leverte det.

 

Men som jeg sa i tråden, sponplata kommer ikke ferdig i kasseform, du må lage det sjøl, og hvis du ikke har tid, ikke gidder eller ikke kan så har man jo dette valget..

 

gidder ikke selge for å tjene penger lissom, skal ha 200kr for greiene..

20-22mm spon.

Hvis ikke noen vil ha det så trasher jeg hele greia, hehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larsen

ikke for å ødelegge salget ditt Zetec .. men frakten blir jo dyrere enn sponplata... vis han likevel må trekke den om ...

 

Var seinest å kjøpte sponplate for noen uker siden, betalte 119kr for en plate på 200x120 ... var bare 12mm, men skulle ha i bagasjerommet og hattehylle (sedan)...

 

alså..om han krever 100000kr for det, så synes jeg du skal respektere det og HVIS du ikke er interessert IKKE si noe da, så enkelt er det..

ps: håper du tok poenget mitt..

back to topic

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår