VWLOVAH Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Heisann! Selger en for sierra hatthylle med to 6*9" alpine høytalere pluss nesten nye 8" subwoofere Bud starter på 1000 kr Ring meg på 93437226 Befinner seg i Sandefjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Kor gammelt er det? Er kanskje intressert, mine tok kvelden etter bilen blei sandblåst... Selger du hattehylle, evt års mod. på bilen den stod i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 8" er nesten nye. 6*9" er ikke helt nye, men kanskje et par år gammle Alle 4 spiller iallefall meget bra Ja selger hele hatthylla med høytalerne. Den stod på en 87 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 1050 kr hehe vet det er et daarlig bud... beklager! :rolleyes: Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Tja ring meg på 93437226 så skal du ikke se bort ifra at vi kan gjøre en handel! Er interessert i å få dette vekk så fort som mulig skjønner du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hvilket merke er det på 8" ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Ligger i boden, husker ikke helt hva de heter, men fant et bilde med høytalere av samme merke bare disse her er større da... Er de som er gule som er nederst på hver side Står vel F series eller noe?? http://www.kardangkillers.net/Meny/Medlemmer/Oyvind/Volvo/Volvo200304181630-5.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi?id=703128%20&cart_id= Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 er greiene solgt ? hvis ikke, har ett sony cybershot digitalt kamera, er du interessert i å bytte greiene mot det ? 2.0 megapixel, video opptak (uten lyd), mange kule funksjoner for å ta bra bilder med bra skarphet og kvalitet. 8mb minnekort følger med. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg