VWLOVAH Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Selger basskassa og forsterkeren min pga. bilen det skulle stått i skal selges uten stereoanlegg. Perfekt basskasse til for eksempel golf'er. Passer selvfølgelig de fleste biler, skal ta mål av den senere. Kjøpte basskassa for 5000 kr. Den er bygd i 19 mm mdf plater og er skikkelig skrudd og limt. Helt tett kasse bygd av proff, den er også trekt i høytaler stoff og er ikke stiftet, men limt med skikkelig spraylim! Elementene mener jeg heter JL ikke JBL altså og de er 10", men JL ytelse vet jeg lite om siden de er skrudd i kassa. Men har hørt den og den spiller meget bra! Forsterkeren er en Blaupunkt forsterker med blått diodelys, den er på 640 w står iallefall det på den. Mere specs vet jeg ikke, men kan sjekke det ut. Denne er nesten ny og kostet meg 3000 kr. Tenkte meg sånn cirka 5000 for kassa og forsterkeren eller bud Ring meg på 93437226 Befinner seg i Sandefjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Oppdatert!!!! NYPRIS! Funnet ut at jeg går ned 1000 kr for å få dette vekk. Kassa og forsterkeren selges nå for kun 4000 kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Ingen som er interessert? Beklager at jeg har lite info om dette, men vet iallefall at dette spiller meget bra! Bare til å komme å prøvespille dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Ka skal du ha for bare forsterkeren?? Jeg byr 500kr Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg