Chieftec Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hvordan skal jeg justere innputten på forsterkeren?Skal jeg begynne med at den står på 0 og så justere meg oppover til jeg hører att det er ren og god lyd? Og er det noen som kan gi meg ett godt tilbud på en LA Kondis uten digitalt disp og på 1 F.? Mvh Alex (the BOXER man) :D Siter Etter regn kommer sol;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Chieftec Hvordan skal jeg justere innputten på forsterkeren?Skal jeg begynne med at den står på 0 og så justere meg oppover til jeg hører att det er ren og god lyd? Og er det noen som kan gi meg ett godt tilbud på en LA Kondis uten digitalt disp og på 1 F.? Mvh Alex (the BOXER man) :D LA kondensatorene er vel billigst hos bilradiospesialisten, desverre.. Er litt usikker på hvor billig jeg kan selge en slik.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg