Pudding Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 geniale instrumentklokker! Digga det hardt! :D huff min kjipe einzerpassat har jo litt nyere einzergolf dash med den normale firkanta turteller og speedo delen :( Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Originally posted by Pudding geniale instrumentklokker! Digga det hardt! :D huff min kjipe einzerpassat har jo litt nyere einzergolf dash med den normale firkanta turteller og speedo delen :( :D ja ikke sant, det var en av grunnene til at jeg bare måtte ha den. Og det at den hadde de små baklyktene. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Mk2-16v :D ja ikke sant, det var en av grunnene til at jeg bare måtte ha den. Og det at den hadde de små baklyktene. nesten lik som min den der.... godt å se at det er noen som har mer jobb foran seg med rustsveising Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Nesten lik bil som meg å jo :d http://img.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image001.jpg http://img.photobucket.com/albums/v66/stigroald/Bilforumet/Image002.jpg Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 nesten lik som meg også, bare at jeg har MEST RUST ;) (skal bare ha motoren i fra bilen) :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 digger den lille "handle kurven" du har inne i bilen! ! ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by vwgolf2 digger den lille "handle kurven" du har inne i bilen! ! ! :D la merke til den jeg også helt konge! blir sikkert bra prosjekt! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Mk2-16v Finnes det en støttegruppe for vw avhengige? :D vw audi club norwegen ;) Lykke til med prosjektet. Einser er konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 kurven tar kaka, helt rå :) lykke til med prosjektet, håper du holder oss oppdatert. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Gratulerer med bil ja! :D Du har ikke bare kjøpt deg bil, men også et ypperlig treningsapparat ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 takk takk ;) Kommer ikke til å begynne på dette prosjektet før jeg er ferdig med golf 2 16v turbo prosjektet mitt så det kan ta sin tid. Men i mellomtiden kan jeg jo samle inn noen deler, skal på høgger'n på lørdag å se om jeg kan finne noen dører som er "rustfrie" og kanskje noe annet mk1 snacks. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 hehe, fet bil. har også litt rustsveising/arbeid, bytter hjulbuer bak, venstre framskjerm og sveise litt på gulv og jekkfeste bak.... :D kosejobber... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by henning_dt85 hehe, fet bil. har også litt rustsveising/arbeid, bytter hjulbuer bak, venstre framskjerm og sveise litt på gulv og jekkfeste bak.... :D kosejobber... Ja ikke sant, alltid koselig med litt rustsveising. ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 har du kommet noe lengre da? jeg skal sveise gulvet før snøen kommer hverfall.... :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Nei jeg har ikke gjort noen ting, har jobbet litt på mk2'n men det er så kjedelig å slipe sparkel ;) Må skaffe meg en ovn til garasjen slik at det blir litt varme der, er vel ikke helt bra å sparkle når det begynner å bli kaldt. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg