^RaNGuS^ Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Borbet A felger med innpress 4/100. Har Falken 205/45/16 på de. Dekkene har bare rulla 1 mil! Felgene ser bra ut ikke noen store riper el. noe. Bilder kan sendes via mail og mms. Min pris : 5500,- Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Drøy pris. Nye dekk trekker ikke prisen opp så mye. Gå ned så kan vi prates. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 5000,- de er verdt d... Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 hmm hvor langt oppi landet er denne øya di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by ^RaNGuS^ Borbet A felger med innpress 4/100 Ikke for å pirke, men inpresset er vel ikke 4/100. Det er vel helst boltsirkelen.. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Og hvilket inpress evt. hvilken bil har de stått på? Edit: ser i en annen post at de har stått på bmw e30.. Vil nok bli rot med inpress da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^RaNGuS^ Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Ja de har stått på en e-30... Men nå har jeg 5 felgsett så jeg må kvitte meg med noen ;) Hvilken bil skal du ha dem på? Øya mi ligger mellom KristiansUnd og Molde.. Men vi har post her og ;) Siter * FaMiLiE bIL * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 skal på en mitsubishi colt, så inpress er ganske viktig. Store, litt breie hjul i litt små hjulbuer kombinert med feil inpress blir subbing, subbing og litt mer subbing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg