andrej1 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Noen eldre modder jeg har laget.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 prøv på noen skjermbreddere eller no! kule caraveller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 eneste du har gjort er å bytte farge? :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 er jo ikke orginalen som ligger under da :rolleyes: bare en annen versjon sikkert :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 drit fete modder!! Gidder å legge ut orginal bilde ell? Vil også prøve meg;) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 originalen har jeg ikke men du finner samme bildet her vw-bus-t4.de under gallerier og så trykker du på ønsket modell som da er T4. På disse moddene er det gjort en del og forskjellen mellom de to bildene er nok bare fargen. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 okei da får du unnskylde :op trodde den nederste var orginalen j.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg har også mekket på en caravelle :) #1 #2 Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er noe vilt gale med de felgene du har sotte på. Ellers var den digg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 de var faktisk sinnsykt barsk, begge to... felgene er jo helt kino, men det regner jeg med du har gjort med vilje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 En caravelle jeg mekka for en stund sia (felgene ble dritstygge da, men fant ikke noe som passa når jeg mekka den, så tok noen fra en annen caravellemod :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Syns det ser no kjent ut med de felgene olsen:D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Dette var noen meget rå biler ja.... Caravelle er kan blir rå syntes jeg.. derfor har jeg begynt på mitt prosjekt.. det er den i mellom disse bilene her... T4 med nye front. (lang front).. Og den har jeg planer om skal bli helt grei:D Senket helt ned, 20", fin farge, + div:D .. Gleder meg til neste år... håper og ha den ferdig utvendig når sommer dekkene skal på. Noen som kan lage noen photoshop bilder ev en med den nyr fronten? rs4 fanger og fjernet dørhåndtak og helt nede og store hjul Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Hvis du finner bilde så skal jeg se hva jeg kan gjøre..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeroSOL Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hvor finner jeg et bra caravelle bilde?? jeg fikk lyst til å modde en! ;) Siter one tequila, two tequila, three tequila, four, five tequila, six tequila, seven tequila, floor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg