Mirus Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks Hvordan forandrer man farge på bilen i photoshop????? En enkel måte er å bruke magic wand tool (tryllestaven) for å merke alt du vil endre farge på. Bruk shift-tasten for å merke flere områder. Deretter trykker du image > adjustments > hue/saturation og leker deg med det. ;) Det finnes sikkert flere måter. Noen som vet? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Men hvordan får jeg fjernet noen områder som er "merket" med tryllesatven som har "flyti" utenfor bilen, så ikke det blir den samme fargen på bakken og greier? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 enkleste måten er å zoome inn der du vil markere, trykke Q for quick mask. så bruker du bare brush tool for å pensle området du vil merke. bare husk å juster størrelsen på brushen :) når du er ferdig trykker du bare på Q igjen, og så en ctrl+shift+i så er kun det du penslet på markert. image - adjust - replace color funker fint da :) / nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Image - Adjust - Variations Kan jo bruke PBrush da, funker fett det også, om man har peil. Har ett par verk jeg og, men ikke biler da. Driver å tegner en 924 i Photoshop nå, fra scratch da men. Tenkte jeg skulle style den litt etterhvert også. http://home.c2i.net/cyrax Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Smart Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg