karlhenrik Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Varsel lampen for Oljetrykket er inne og blinker når jeg kjører...den er ikke der hele tiden men ligger og blinker....Noen som vet hva dette kan være....På verkstedet sa de at det kunne være sensorene som var feilen...noen andre som har hatt samme problem ??? Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
illusion Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 heisann.. hadde samme problem med gamlebilen min A4 T.. Ikke kjør med det! Oljelyset indikerer at olje trykket er lavt.. på min bil var det oljepumpa som var gåen, kjørte med det litt for lenge. og det endte opp med at jeg måtte ha ny turbo ++.... og det er dyrt og surt.. Siter [... Passat Streetfighter - Highline Edition ...] [http://www.coppermine.shows.it] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Jeg har akkurat hatt samme problemet...Sjekk om den lekker olje... Det kan være oljetrykksmåleren din som kan vær ødelagt... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Er jo bare å få målt olje trykket det, så vet man jo hva som er feilen.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg