dyngman Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 vet dette har vært oppe før,men det dritter jeg i men det jeg lurer på er hvor får man kjøpt åpent luft filter til GTI 8V og hvilket filter funker best? :) Takker på forhånd for svar ;) ;) Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Jamex selger åpne filtre til GTI. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by SpeedWell Jamex selger åpne filtre til GTI. hvor får man kjøpt dette da? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Jamex er konk for mange år siden Siden du har '91 modell har du vel digifant. Både Green, K&N og Pipercross har dette til denne. Gir ikke mye ekstra lyd eller effekt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by audi-maniac hvor får man kjøpt dette da? hva må til for å få bedre lyd og effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 ikke hør på de som sier det ikke gir bedre lyd eller effekt...ok med effekt da :P men lyd blir det. Alle sa det samme om golfen jeg hadde også..men det stoppet meg ikke fra å kjøpe et k&n filter anyway..effekten er det jo så som så med..men lyden ble annerledes! Får en litt finere lyd ved pådrag..fikk ihvertfall jeg. :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg og! Finere lyd ved pådrag! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 borre hull i luftfilterboksen funker bedre... hadde kon-filter på min forrige 1,8l det gav ikke lyd eller effket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg