Gå til innhold

Lsd ?

Ranger emnet


Bippe

Anbefalte innlegg

Halløy !

 

Har en 93 GT-R og lurer på følgende :

 

Hvordan funker LSD ?

Er det noe som helst slags sperre bak ? (slenger ganske lett med rompa)

Hvor mye effekt tåler drivlinja på en GT-R ?

(kjører på 1.3 bar og er en smule bekymra...)

323 GT-R... ikke alltid størrelsen det kommer an på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe spess under panseret.

 

K&n filter, etpar samco slanger, ngk pluggledninger, og kaldere ngk plugger, og en kjekk liten ventil til å stille trykket med :)

Eksosen er samme som da den var kjøpt.

 

Sikkert eksosen som hindrer at trykket ikke overstiger 1.3.

Ingen forskjell på å stille 5 runder på ventilen, eller 10 runder.

Men der er kanskje litt greit med en slags "sperre".

(Hadde vært mere enn 1,3 uten...)

323 GT-R... ikke alltid størrelsen det kommer an på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Bare en kommentar til 1,7 Bar...

 

"Don't go there, girl" ! (hodet side til side(- ricki Lake style))

 

...uten at du er helt klar for seriøs skruing og klar over at du kommer til å bli ett turbo-vrak (synonymt med narko-vrak).:eek:

 

Det går sinns bra med dette trykket, men har du først prøvd det, må du bare ha det hele tiden. Og det digger ikke kassa i lengden..

:rolleyes:

 

Just my 0,02 US$

 

Men hvis du gjør det;) så er det bare og "go kill" på rødlysene. Bilen din parkerer ganske exotiske biler...:D

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke å bli på 1,7. har jo stilt min ned til 1,2bar nu og den går nu som fan enda.

Har nok hjelpet en og del med portinga av toppen..

 

Du merket jo selv når du var og testa den at den ikke ver noe sinke og da var det 1,1 i trykk.

 

Jeg ville ikke gått over 1,2-1,3 med orginalt eksosanlegg, kjørte på 1,3 en stund med orginalt eksos og brente et stempel..

 

 

men skal man ha bedre fres så porttoppen og bygg større coller + et 3" anlegg..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

trenger ikke å bli på 1,7. har jo stilt min ned til 1,2bar nu og den går nu som fan enda.

Har nok hjelpet en og del med portinga av toppen..

 

Du merket jo selv når du var og testa den at den ikke ver noe sinke og da var det 1,1 i trykk.

 

Jeg ville ikke gått over 1,2-1,3 med orginalt eksosanlegg, kjørte på 1,3 en stund med orginalt eksos og brente et stempel..

 

 

men skal man ha bedre fres så porttoppen og bygg større coller + et 3" anlegg..

 

 

Jeg skal porte toppen rundt nyttår. Mistet du mye bunndrag etter portingen? Hvordan ble forskjellen generelt sett?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke lengere hvordan den er uten porting. men nu er min død før 3500. da begynner den og dra og på ca 4300 da kommer det for fult på vinter føre slipper alt i 4gir med bare og gi på, med 1,2 i ladde trykk. men har jo bostknapen som man kan gi den 0.2 ekstra..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår