-cardudde- Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Her er min verson av en caddy:) Dere har nok sett orginalen fra msspeed sin syke syke syke modd:eek: Håper dere liker den:) Skal gjøre noen updates, ! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 så hyggelig at dere svarer da:rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Feit bil, men det skal vel stå: Bored at work, ikke job ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Jorgen Feit bil, men det skal vel stå: Bored at work, ikke job ;) Hehe:D oisann! takk! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 fet...er ikke helt sikker på karbonen da..og felgene er skjeve....er vell ikke lenge før du begyner å brushe nå tror jeg;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by MSpeed fet...er ikke helt sikker på karbonen da..og felgene er skjeve....er vell ikke lenge før du begyner å brushe nå tror jeg;) Hey! HAr ikke tid til oppdateringer, er på skolen nå:mad: :rolleyes: Men takk! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Den var mye fetere før du edita posten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Skullkid Den var mye fetere før du edita posten er det noe jeg har gått glipp av eller no..han har jo ikke kommet ut med en oppdatering på bilen:rolleyes: Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg