Gå til innhold

Flere med bmw E21?

Ranger emnet


gsi-power

Anbefalte innlegg

Nesten ingenting, eller ingenting, E30 var en heeeeelt ny plattform og ikke en vidreføring av E21, dermed er det veldig lite som passer over, utenom motorene kanskje, m10 hang jo med fra e21 over til e30.. :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvekjørte en e21 med 635 motor i sommer. Lurte på å kjøpe bilen, men den så ikke ut i måneskinn. Bilen var helt grusom å kjøre med den store motoren forran. Kan nesten ikke huske å ha kjørt noe så understyrt(bortsett fra audi da), men bilene er skikkelig tøffe :). Hvordan er de med litt mere normal motor?

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg har kjøpt brodern sin, det står i en liten 1,6liter der da, men det river seg løs i rundtkjøringene når det regner ute :D For ikke å snakke om når vintern kommer, da holder det i massevis, hadde det ikke vært for den dyre forsikringa så hadde det sikkert blitt putta nedi en 2 liter med det samme ja :D

 

Det var faktisk med noe styling på bilen: hekkspoiler, sideskjørt og slike kjørt under bakfangern :D Skal bli senking etter vintern, ikke sikker om 40mm holder, eller skal jeg gå for 60mm...:rolleyes: Hvilken motor er det som er lettes å dytte oppe her da, 2 litern fra samma karossen...:rolleyes: Ellers skal den hel-lakkeres før vintern, går for en knall rød da dette er pent på slik bil, synes no jeg da :D Ellers er setene helt nedsotte, man sitter på fjører og stenger, blir ondt i lengden, lurer på om stolene fra E-30 passer over..:rolleyes:

 

Fin og stilig bil, god å kjøre og :op

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var rett og slett for bra til å bygges om til bilcrossbil !:D

 

Jeg blir 18 i januar, tenkt på hva forsikringsselskapet sier om jeg har en slik monster av en motor i en BMW (typisk ungdomsbil) ?

Ellers holder jo gamle motoren til vintern!

06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD

96 Bmw 523iA E39

 

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
ingen som vet hva som passer over fra en E-30 serie til en E-21 serie da..?

 

takk for info og svar :D

 

er kun motor og girkasse som går og bruke melom dem som jeg vet, skal kjøpe meg igjen en bmw e21 jeg det blir nr 8 jeg har av den da. men setter altid inn en 2,5 l i dem jeg, det er da dem bruker minst bensin som jeg har funet ute da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Jeg har kjøpt brodern sin, det står i en liten 1,6liter der da, men det river seg løs i rundtkjøringene når det regner ute :D For ikke å snakke om når vintern kommer, da holder det i massevis, hadde det ikke vært for den dyre forsikringa så hadde det sikkert blitt putta nedi en 2 liter med det samme ja :D

 

Det var faktisk med noe styling på bilen: hekkspoiler, sideskjørt og slike kjørt under bakfangern :D Skal bli senking etter vintern, ikke sikker om 40mm holder, eller skal jeg gå for 60mm...:rolleyes: Hvilken motor er det som er lettes å dytte oppe her da, 2 litern fra samma karossen...:rolleyes: Ellers skal den hel-lakkeres før vintern, går for en knall rød da dette er pent på slik bil, synes no jeg da :D Ellers er setene helt nedsotte, man sitter på fjører og stenger, blir ondt i lengden, lurer på om stolene fra E-30 passer over..:rolleyes:

 

Fin og stilig bil, god å kjøre og :op

 

 

 

vis det er 2l 4 sylinder du setter inn tror jeg ikke dem meker det men vis det er 6 sylinder så bør du høre med bmw på det, har bygd om 7 bmw 320 med 2l 6 til 2,5l 6 sylinder det har dem ikke merket, vært på eu på biltilsyne og naf med dem ikke noen av dem sa noe på det da det var i hønefoss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår