chr1z Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hei, jeg vurderer å kjøpe interiør. Men da er spørsmålet..hva passer og hva passer ikke. Har nemlig funnet endel lekkerbisk interiør i Sverige, men de fleste er til 3 dørs vr6 og GTI, da vil vel neppe baksetet passe i en 4 dørs? Noen synspunkter på dette? Trenger litt hjelp :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Det lurte faktisk jeg også på, om baksetet til en 3dørs passer til en 5dørs? Hmm.. Det er vel skinn interiør du tenker på nå chr1z? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by chr1z Hei, jeg vurderer å kjøpe interiør. Men da er spørsmålet..hva passer og hva passer ikke. Har nemlig funnet endel lekkerbisk interiør i Sverige, men de fleste er til 3 dørs vr6 og GTI, da vil vel neppe baksetet passe i en 4 dørs? Noen synspunkter på dette? Trenger litt hjelp :) hva slags sider kan man gå innpå for å finne interiør og sånn? mvh vemun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Oleee Det lurte faktisk jeg også på, om baksetet til en 3dørs passer til en 5dørs? Hmm.. Det er vel skinn interiør du tenker på nå chr1z? :) Ja, det er skinn. Fikk iallefall beskjed ifra en bilskrotning i Sverige at baksetet der ikke passa på 4 dørs når det var ifra en 92 vr6. Derfor ble jeg litt nyskjerrig om dette gjelder alle 3 dørs interiør. Har hørt et sted at det skal passe med stoler/og baksete men det sier seg jo selv at dør-interiøret ikke passer.. Skulle jo kanskje tro at baksetet var ganske likt, men er vel forskjeller da.... Men.. ja, hvem vet:p Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg