MSpeed Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 vell..her er caddyen min..vet det er mange feil skal få retta dem opp men skal på jobb nå og ville bare vise den til dere... BTW...alt er brusha utenom lysene, felgene og potta Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Heftig:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 takker.... var visst ikke så mange somlikte denne bilen..men bare vent..det kommer en bedre bil senere;) men først så skal dere få denne:) Btw: hva synes dere om lden nye logon min? nederst til høyre i bildet:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by MSpeed takker.... var visst ikke så mange somlikte denne bilen..men bare vent..det kommer en bedre bil senere;) men først så skal dere få denne:) Btw: hva synes dere om lden nye logon min? nederst til høyre i bildet:D stilig bil og logo!! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 var jo tøff da.. men baklyktene på venstre side ser litt rare ut.. er på en måte inni bakdøra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 eksosen er kunge, dekka er nydelige, logoen er sjef og fargen er helt...ja du vet!! pene detaljer i instr. der og klokkene opp etter dør stolpen eller hva enn det heter for noe ! goodie MSpeeeeeeeeeeed:D :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Likte andre versjonen bedre :D Peen ms logo forresten! Bra arbeid! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Den var utrolig smuuud. Sinnsykt fine detaljer. Og det ble ikke for mye sånn som det kan bli på enkelte biler. Likte den der. Keep it coming m8. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg