DrLaban Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hei, Jeg er på jakt etter følgende til mitt einser cab OldSkool prosjekt: * org. grill med krommet ramme * Org. Krommede sidelister * Org. Krommede kanallister * Org. Krommede speil * Org. krommede stålfangere * Justerbart senkesett * Klarglass hovedlamper * 13-15" 80-talls alu. *** ER I BOKS!!! *** * Org. GTI frontleppe (Den store utgaven) Noen som har noe slikt liggende?? Kan byttes i bl.a. * Integral A2 hjul 7x17" m/ 205/40-17 * 90 fangere til mk1. Foran og bak (og skjermbreddere) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 har 2 stk 13" shelby cobra felger. Boltsirkel = 100*4 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by acoupe har 2 stk 13" shelby cobra felger. Boltsirkel = 100*4 Da mangler det bare to :D Hvordan ser de ut igjen? bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Var 2 for lite gitt, men sånn ca sånn ser dem ut : Men de jeg har er har gullfarge eiker. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 thumpsup Kanskje noen andre har de to siste. Kunne ha tenkt meg de der ja!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Jeg har en sort midtkonsoll med plass til 2 instrumenter og et instrumentbord med nullstilt tellerverk. Selges kr 500,- samlet. (+ porto) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Brandtenborg Jeg har en sort midtkonsoll med plass til 2 instrumenter og et instrumentbord med nullstilt tellerverk. Selges kr 500,- samlet. (+ porto) Har allerede en med plass til 4. Og min CAB er brun innvendig :) Men takk for tilbudet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by DrLaban Har allerede en med plass til 4. Og min CAB er brun innvendig :) Men takk for tilbudet!! Plass til 4?! Har du bilde av den? Det er noe jeg godt kunne tenke meg! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by Brandtenborg Plass til 4?! Har du bilde av den? Det er noe jeg godt kunne tenke meg! Sorry, det var plass til 3. Skal få uppet noen bilder i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by DrLaban thumpsup Kanskje noen andre har de to siste. Kunne ha tenkt meg de der ja!!! :) Jeg skal rydde litt i garasjen i morgen, så da kan jeg ta bilde av de. Du skal få dem grisebillig hvis du er interessert :)...dem har stått på en gammel opel manta som min far eide for sikker 20 år siden eller noe sånt :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Da er hjulene i boks. Har fått tak i ett sett med 15" som skal poleres opp :D Noen som har den originale GTI frontleppa å selge meg? Denne leppa.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 http://www.veng.no Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by nitewlkr http://www.veng.no Der ja! Fant en svensk forhandler i går kveld med samme sortiment. Er det kun de svarte små plastikkfangerne som finnes som nye, eller er det mulig å få tak i de små krommede også? Vil så VELDIG gjerne ha de krommede små ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg