Gå til innhold

1979 Mustang i deler, +81 mod cobra v8 med turbo og mye mer til salgs

Ranger emnet

Skidracer

Anbefalte innlegg

Jeg har ribbet en komplett 79 modell mustang. alt er til salgs. karosseridelene er sølvgrå, og i god stand.

Interiøret er mørk rødt, og litt falmet.

Motor er en 4,2 liter v8 fra cobra mustang. Jeg har en garret t4 som er til denne, med alle manifolder/rør. turbosettet kan selges løst

3000 /bud for motor

3000/bud for turbosett med 2 manifolder, rør mellom manifoldene, og trykkboks (til gasser)

evt.5000 samlet /bud

Hele fremre hjulopphenget er tatt ned i en del, (med subframe)

Bakaksel skal ha 4,1-1 i utveksling sa han jeg kjøpte den av.

Mer deler:

1991 mod ford 2,0 16v ny type. (litt rund på toppen)

Sierra is 5 trinn girkasse

1981 Taunus 4 trinn girkasse

Mye deler til sierra bla to sett nesten nye frontlykter, baklykter (sedan 83 mod) clutchkabel en del stålhjul

Capri 13" aluhjul 800 for alle 4

strøkne 1986 opel record seter, foran og bak. fra stv. Brunt

Tlf: 93200927 Simen

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får digitalkamera om noen dager. kan ta bilder da.

5,0 og 4,2 er samme motor, med mindre borring, og mindre porter. Manifolder og veiv, kam , og alt annet sånt kom opp med samme delenummer i ford boka. Så det skal nok passe over. Utvendig ser ihvertfall ikke jeg forskjell

For å gi en ide av hvordan det ser ut: Turboen står forran på venstre manifold(eneste sted med plass nok til en T4), så går det ett rør fra høyre manifold, til venstre, rett under turboen, slik at den får eksos fra begge sider. derifra går røret ned under venstre manifold, og ut der eksosen vanligvis skal.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått somlet meg tilå prøve hverken motor eller turbo selv, men det er ikke slark i turboen, dessuten har den vert brukt lite. Bilen dette stod i, ble aldri registrert, kun kjørt på prøveskilt innimellom. deretter stod det en liten stund i en annen mustang, og så ble det solgt til meg (nå har det ligget på en hylle hos meg i 2 år, og mustangen står demontert på 4. året.....

Selv om turboen har ligget lenge, har den ikke tatt skade. den har ligget inne i huset mitt, og har fått en liten dose olje innimellom, for å holde seg.

Granada T4 høres tøft ut om du spør meg:) en ekte zzzleeper

ps: det er ikke en T4, men en T04 (skal vist være litt mer krutt i den, forstod jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider