lars-frr Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Dette er kanskje den mest meningsløse tråden som noen gang har blit og kanskje vil bli postet. Satt og tittet litt på forumet nå da jeg la merke til at linkene er skrevet med stor bokstav . Untatt happenings , som er skrevet med liten .. Noen grunn til det ? Satt bare og irriterete meg over det .. Beklager hvis jeg poster en ekstremt dum tråd Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 HOFF... mått du si det no da, sitt æ sjøl å irritere mæ over det Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by [Pastor] HOFF... mått du si det no da, sitt æ sjøl å irritere mæ over det Haha.. Jeg gjorde det samme!!1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 haha, det har jeg aldri tenkt på før nå :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 aah.. derfor jeg syns happenings forumet ser så teit ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by lars-frr Dette er kanskje den mest meningsløse tråden som noen gang har blit og kanskje vil bli postet. Satt og tittet litt på forumet nå da jeg la merke til at linkene er skrevet med stor bokstav . Untatt happenings , som er skrevet med liten .. Noen grunn til det ? Satt bare og irriterete meg over det .. Beklager hvis jeg poster en ekstremt dum tråd hehehehe lol konge å legge merke til det! ting MÅ stemme godt du sier i fra! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Litt kult hvis de faktisk fikser det også :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Fiks det før jeg blir gal!! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by lars-frr Litt kult hvis de faktisk fikser det også :) Det har du helt rett i, jeg fiksa det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by lars-frr Dette er kanskje den mest meningsløse tråden som noen gang har blit og kanskje vil bli postet. Satt og tittet litt på forumet nå da jeg la merke til at linkene er skrevet med stor bokstav . Untatt happenings , som er skrevet med liten .. Noen grunn til det ? Satt bare og irriterete meg over det .. Beklager hvis jeg poster en ekstremt dum tråd hahaha, mad respect å legge merke til det :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Yeah de fikset det :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg