Gå til innhold

S: Peugeot 205 GTI 1,9 ****

Ranger emnet


aryx

Anbefalte innlegg

EU-GODKJENT 08/04

Skal til å selge Puggen min, tenkte å høre om det var noen her som var interessert før jeg slenger den ut på autodb.

 

 

Det er en rød 1986/1991 modell. Den er totalt ombygd. Alt er byttet over. Nye typen dashbord, delskinn-interiør, skivebremser bak, 1,9l motor ++

Det er nytt effektanlegg, nytt åpent luftfilter, momo-ratt, clean bakluke som er sveiset, 2 stk luftinntak på panser.

 

Det er ikke rust på bilen.

 

Det eneste med bilen er at lakken er litt matt, men det kan fikses med color cleaner fra biltema.

 

Helt nytt anlegg kan også følge med for et tillegg i prisen. Høytalerene er så nye at de ikke har blitt innspilt enda.

 

Bilen står i Oslo, prisantydning kr 29.500,-

Den er i daglig drift.

 

Jeg kan kontaktes på telefon 909 23 422 eller mail dag@dagm.no

 

trek.jpg

 

Her er noen bilder av bilen som jeg hadde på datamaskinen. Skal se om jeg får tatt noen nye også.

 

font.jpg

stoler.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pug 205 GTI 1,9l er sjelden vare i Norge, forhandlerene sluttet nemlig å ta inn denne versjonen.

 

De pleier å ligge mellom 25-40.000,- . Enkelte opp mot 70.000, men de er strøkene med større motorer osv.

 

Men du skal få lov å mene hva du vil.

 

130 hk er orginalt. Må også huske på at bilen veier 800 kg, så den flytter godt på seg!

 

En av hovedgrunnene til at jeg selger den er at jeg ikke vil miste lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aryx

Pug 205 GTI 1,9l er sjelden vare i Norge, forhandlerene sluttet nemlig å ta inn denne versjonen.

 

De pleier å ligge mellom 25-40.000,- . Enkelte opp mot 70.000, men de er strøkene med større motorer osv.

 

Men du skal få lov å mene hva du vil.

 

130 hk er orginalt. Må også huske på at bilen veier 800 kg, så den flytter godt på seg!

 

En av hovedgrunnene til at jeg selger den er at jeg ikke vil miste lappen.

 

Km.stand da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aryx

 

Veldig vanskelig, er en eller annen stemme som sier "gi gass" "gi gass" når du vrir om tenningen.

 

følte noe ala' den samme tingen i min gamle peugeot 205..

bortsett fra at den hadde 1.1 liters motor med 55 hester da..

kan vel si det slik, at det var ingen fare for og miste lappen..!

 

205 gti er bra bil folkens..kjøp kjøp!!

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [toca]

Uansett hva som sies,er dette ALT for dyrt.

Hadde det vært en orginal bil,ja kanskje og,men en steingammel ombygd 86 mod 1,6 er og blir noe svada..

 

Ønsker man en driftsikker kvalitetsbil,kjøper man ikke skranglete plastikkdritt..

 

Takk for den ja, antar du ikke er interessert i å kjøpe bilen?

 

Fint at du har meninger om en bil du ikke har prøvd eller sett. Jeg antar du har blitt frakjørt av Peugeoter en gang for mye :cool:

 

Om bilen er gammel eller ei spiller vel egentlig ingen rolle, kommer helt ann på om bilen har blitt godt tatt vare på.

 

Og platikkdritt? - I rest my case.

 

At du er 25 år har jeg vondt for å tro. Jeg har familie i Surnadal som jeg besøker titt og ofte. Om du vil dra dette lenger så kan vi godt ta å snakke om dette på tomannshånd, en gang jeg er på besøk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen feil/mangler ved bilen da?

 

Ser på det ene bildet at du mangler listen foran takluken..

Ventiltikking fra motor?

Er det vannlekkasje inn i kupeèn, fra f.eks takluken?

Sentrallås og el.vinduer på bilen? Ev. virker som det skal?

"Henger" dørene i bakkant? Altså, at dørhengslene er så slitte at du kan ta tak i døra i bakkant og løfte den 10 cm opp?

 

Vært artig med en liten sint go-cart til vinteren. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke moderatorene fjerne slike poster fra forumet? Orion-løken kan vel holde kjeften sin og ikke ødelegge andres salgstråder. Dette gjelder forøvrig flere her inn på forumet...

 

 

-liten kommentar til bilen;

205 1,9 GTI er et ikon i GTI-verden. Var en av de vasseste, og morsomste i klassen. Kanskje noe av det raskeste en kan kjøre på svingete veier. (hvertfall til under 30000 kr!)

 

Husker vi prøvde en for ca 6-7 år siden. Den kjørte vi til den begynte å brenne :D

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår