Phantom Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Følgende selges igjen!! grunnet useriøs kjøper: Audison LRX 1.400 Monoblokk. Nypris 4990,- SOLGT Audison LRX 2.500 2-kanals forsterker. Nypris 4990,- SOLGT Focal Polykevlar 6,5" komp sett. Nypris ca 5000,- Selges SOLGT Cadence Wild Beast 12" sub. Nypris 3990,- SOLGT Macrom 1farads kondensator m/display. Nypris 1598,- SOLGT (Eventuelt kondensator og sub for 2500,- siden dette er allerede pakket ned i eske). Komponentene er i topp stand. Eneste er subben der terminalene mangler noen gjenger, men er bare å bytte de, evt. bruke de som de er, noe jeg gjorde. Forsterkerne sendes i norgespakke godt emballert, samme gjelder frontsettet. --- Subben og kondensatoren som helst selges samlet er klar pakket og klar for sending. Forsterkerne og frontsettet kommer tilbake til meg fra postkontoret tidlig neste uke. Så sub og kondensator er bare å sende pm om dersom det ønskes sendt i dag/morgen uansett.. Og det andre er jeg klar for å sende tidlig neste uke og intresserte bes ta kontakt. KUN SERIØSE henvendelser, og forskuddsbetaling med mindre du er en kjent person for meg eller har så mange posts her og så mange gode tilbakemeldinger at jeg føler meg trygg på at pakkene blir hentet... Pruting er ett ikketema her da det er billig som det er og selges kun for å finansiere de videre planene med bilen min. Dersom noen ønsker flere ting så blir vi sikkert enige om pris.. Mvh Erik Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Er gode komponenter her... Og billige... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hvor er penga når man trenger dem? Jo, de har gådd til forsikring, omreg avgift og selvsagt bilkjøp.. Må se når jeg får lønning.. Er 2 uker til.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Jonte Hvor er penga når man trenger dem? Jo, de har gådd til forsikring, omreg avgift og selvsagt bilkjøp.. Må se når jeg får lønning.. Er 2 uker til.. Virker som de fleste har lite penger for tia... Hva er du intressert i ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Phantom Virker som de fleste har lite penger for tia... Hva er du intressert i ? Subben og Monoblokka.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Ingen ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Gi meg god pris på subben og monoblokka da,så skal jeg vurdere. trenger jo det. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by CrZyWiz Gi meg god pris på subben og monoblokka da,så skal jeg vurdere. trenger jo det. Tja, er jo gode priser her som utgangspunkt liksom.. Så 4500,- for subben og blokka. Eller 5000,- så får du med kondensatoren.. Kan selvfølgeli spandere portoen da. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Du har PM Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Kan evt byttes i noe av det følgende: *Veltebur til mk2 golf *Bøttestoler, evt komplett skinninteriør *Fotoapparat av GOD kvalitet *Digitalt Videokamera *Elecrocompaniet forsterker/cd-spiller Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 phantom; svarte i den andre tråden din ang kondisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 phantom; svarte i den andre tråden din ang kondisen. Har i utgangspunktet ikke lyst til å selge bare kondensatoren.. Blir litt kjipt dersom jeg ikke får solgt noe av det andre.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 hmm... trodde du ville bli kvitt det jeg.. du får jo alltids solgt de andre greiene også. ting tar bare litt tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Joda, men er greiest om det foreligger bud på noe av det andre... Dersom ikke noe er solgt innen rimelighetens tid så må jeg jo beholde det.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Har forsøkt å sende deg svar på PM`n, men innboksen din er full.. Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg