vedskjul Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Joda nå fredag så blir det bil treff basert på rykter faktisk og mange kommer. folk fra lillehammer har ikke så de kan ta insiativ til å fikse sånne treff så derfor er det folk utenfor som har starta dette. mange kommer og det har jeg fått bekrefta. det kommer folk flest for å snakke , titte på andre biler og prate tull og show lager de som vil selv. det er ikke så mange som vet mere en det jeg har skrevet her men det kan bli bra hvis alle sprer ryktene godt og folk gidder og komme for å være sosiale og bli kjent med andre som kommer. Jeg skal dit og se litt og gleder meg. skal prøve å spre litt rykter på lillehammer i dag kansje. gjør en innsats folkens. spre rykter. 2 dager igjen og vi kan bli flere en som kommer til nå, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hvorfor ikke bare flytte hele greia til hamar da? Det er jo streetmeet på hamar på lørdag og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by vedskjul Joda nå fredag så blir det bil treff basert på rykter faktisk og mange kommer. folk fra lillehammer har ikke så de kan ta insiativ til å fikse sånne treff så derfor er det folk utenfor som har starta dette. mange kommer og det har jeg fått bekrefta. det kommer folk flest for å snakke , titte på andre biler og prate tull og show lager de som vil selv. det er ikke så mange som vet mere en det jeg har skrevet her men det kan bli bra hvis alle sprer ryktene godt og folk gidder og komme for å være sosiale og bli kjent med andre som kommer. Jeg skal dit og se litt og gleder meg. skal prøve å spre litt rykter på lillehammer i dag kansje. gjør en innsats folkens. spre rykter. 2 dager igjen og vi kan bli flere en som kommer til nå, Jeg kommer...skal spre ryktet!!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hvordan ble dette treffet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 joda, det kom vel 3 biler i alt.. mao ingen suksess.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 heeh.. jeg er virkelig sjokkert.. tenkte meg at dette bare var svada og at det ikke var noe treff som var planlagt... jaja.. Dere får komme på streetmeet på hamar imorra da vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg