Rieger Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Skal kjøpe meg en gammel bil til å ha i nord, mens jeg går skole her. Den skal brukes til transport av crossere til og fra trening, men bilen som jeg mest sannsynlig får i kveld(mazda 323) er det ikke hengerfeste på. Så, noen som har erfaring med å ettermontere hengerfeste? Hvor mye arbeid er det? Hva er billigst(bilen koster jo 1500,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Å finne en likedan bil med hengerfeste på et huggeri er kanskje det billigste. Da får du samtidig sett hvordan det er montert. Det er vanligvis ikke så komplisert, men bilen skal vel (ifølge reglene...) godkjennes etter at det er blitt montert. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg