Mr Deej Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hei! Jeg var å kjøpte meg silikonslanger til å bruke fra luftfilteret til turboen på bilen min, og det jeg lurte på da var om det var noen som har borret og slikt i silikonslanger før? Jeg har nemlig 1 sensor og 2 returslanger som må inn i slangen, så jeg tenkte jeg skulle borre hull bare og bruke noe tetning/lim eller noe Er det noe jeg bør tenke på når det gjelder silikonslanger, tenkte på når jeg skulle borre og hvordan lim og sånt? Mvh E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Har ikke noe erfaring med det. Eneste en må tenke på er at det er ikke alt som hefter på silikon. Så kanskje noe silikonbasert går an å bruke? Du får jo varmebestandig silikon da. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Skal vel ha noe som biter og tetter skikkelig da, når du sakl ha andre slanger inn på silikon slanger, samtidig som det er blir "vakum" i slangene fra filter til turbo, Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Kjøp heller t stykker i silikon også Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Store skiver og mutter og dra til. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg