Gå til innhold

Er dette en bra startbil?

Ranger emnet


gsi-power

Anbefalte innlegg

Det var på den tida BMW lagde pene biler.....så jo rimelig rust fri ut.....hvorfor bruke den i bilcross....?

 

Hvis du skal bruke en BMW i BC så løner det seg kanskje å bruke en med 6 syl. Da har du muligheten til å bytte til en større motor hvis det trengs.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt BC med denne karossen, bare E30. Men hadde en

slik (320 80mod) som min første bil på gata. Hadde da en 2.8l forgasser motor på 170 hk. Det gikk som f.... Pass på at

drivakslingene er i orden, eneste som har røket hos meg.

Bur kan du se etter på http://www.pedersens-racing.no

JUST REAL POWER!! NO TURBO SHIT!!

 

84 mod 320i 2.5 bilcross

88 mod 520ia

96 mod vw passat

84 mod 323i 2.5

83 mod 323i 2.5

x85 mod skropel

x80 mod 320 2.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gsi-power

Større motor er på vei, samt bur,stol og seler, fikk den meget rimelig fra brodern så da ble det denne, skal bruke hele vinteren på prosjektet til jeg blir senior til neste sesong :D Noen forslag til hvor jeg kan handle bur til bilen?

 

Prøv en telefon ( 69 15 57 11) til Pedersen Racing i Sarpsborg eller gå inn på nettsiden: www.pedersens-racing.no

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår