Gå til innhold

Har funne ny motor i sverige.

Ranger emnet


killGore

Anbefalte innlegg

Motoren jeg har i biln nå er en 89.mod 2.0i 8v.

Motoren jeg har funnet er en 2.0 16v.

Den vil jeg ha i min bil!! Passer det i girkassa som står i biln nå?

Og hvor mye hk er det i 16v. motoren?

 

Da jeg skrev dette hadde jeg vært våken i over et døgn, nå har jeg tenkt meg litt om.

Er det ikke bare toppen som er forskjellig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 88 Modell Mazda 626 2.0i 16v DOCH 4ws til salgs.Bilen min har rust i hjulbuer,kanaler og et par bulker.Motoren er topp stand ,4WS systemet ble overhalt nylig,ny benintank,påfyllingsrør.Hadde egentlig planer om å få den rustsveia og omlakkert,men det orker jeg ikke..Elsker motoren på bilen,hater rusta som ikke er billig å fikse.

 

Bilen skal være eu-godkjent innen 31 august 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.home.no/noma/Mazda%20626%20FE3%20DOCH%2016V/

 

 

 

4ws = Bilen svinger på alle fire hjul

 

 

 

Kan også nevne at bilen min har abs,elektriske vinduer,elektriske sidespeil,servostyring ,sportseter,4ws og selfølgelig en FE3 Doch 16v motor.

 

2.0i FE3 Doch 16V

Det er foresten 148 HK på bilen

 

1988 uten Katalysator : 148

1989-1991 med Kat : 140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtdemper tårnet bak er det nok litt rust også,men ikke noe ekstremt eller noe hull..Kikka litt under der nå,brukte en skrutrekker ..Ser greit ut der,men skal du først fikse opp bilen bør man helst skifte ut øvre festeplata.

 

 

For å bilen eu-godkjent :

 

 

*Kanaler

*Øvere festeplate støtdempertårn bak

*Venstre ytre endeledd

*Skifte 3 bremserør bak

*Ujevne bremser bak (VB Caliper gåen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår