Gå til innhold

bestilling av deler?

Ranger emnet


svein

Anbefalte innlegg

hei, har bestilt noen deler fra schmiedmann.dk

har noen bestilt ifra dem,eller kun ifra motortechnik?

hvis noen har bestilt, hvor lang tid tok frakten?

har fått sporingsnr, men finner det ikke på posten.no eller post.dk, vet noen vilket firma de bruker til å frakte deler til norge?

takk for svar!

 

Hvis noen har senkefjærer til 318is e36 så gi meg beskjed, har en knekt fjær på høyre siden bak, er senket 40/40.

Er kjedeligt å måtte kjøpe alle 4 nye når jeg egentlig bare trenger 1 :(

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte endel varer fra schmiedmann for en stund siden (30. juli), men jeg har enda ikke fått dem.

 

For det første var det ferie fram til forrige mandag, men varene skulle bli sendt da. Jeg har ikke sett eller hørt noe til pakka, så jeg sendte en sinna mail idag, og fikk svar ganske med en gang om at pakka var sendt, og fikk kollinr.

 

Tracet pakka på posten, og fikk vite at den var til fortolling eller noe sånt....

 

På mailen sa de også at de ikke sendte pakker til norge, og at jeg måtte henvende meg til motortechnic.no. Det er litt crap, siden siten deres er jævlig dårlig, og det samme er vareutvalget online.

2005 MINI COOPER

 

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

hei, har bestilt noen deler fra schmiedmann.dk

har noen bestilt ifra dem,eller kun ifra motortechnik?

hvis noen har bestilt, hvor lang tid tok frakten?

har fått sporingsnr, men finner det ikke på posten.no eller post.dk, vet noen vilket firma de bruker til å frakte deler til norge?

takk for svar!

 

Hvis noen har senkefjærer til 318is e36 så gi meg beskjed, har en knekt fjær på høyre siden bak, er senket 40/40.

Er kjedeligt å måtte kjøpe alle 4 nye når jeg egentlig bare trenger 1 :(

 

Hvordan fikk du til å bestille fra Danmark! Jeg måtte bestille fra Norge, og det ble dyrt :rolleyes:

 

Har du kjøpt deg is-bil ?!

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jarli: jeg lagde meg en bruker konto på schmiedmann.dk hvor jeg valgte norge som land, du kan også fikse på innstillingene der slik at du får opp norske priser, så det blir omtrent like dyrt, +-

 

ang bilen, det er jeg som har kjøpt (broren til svein erling) han har fremdeles den flotte 325 som står fint parkert i garasjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Prog_Kick

jarli: jeg lagde meg en bruker konto på schmiedmann.dk hvor jeg valgte norge som land, du kan også fikse på innstillingene der slik at du får opp norske priser, så det blir omtrent like dyrt, +-

 

ang bilen, det er jeg som har kjøpt (broren til svein erling) han har fremdeles den flotte 325 som står fint parkert i garasjen :rolleyes:

 

Oki..trodde du fikk danmark-priser jeg..

Han har den ennå altså:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår