Hanasand Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Elsker denne bilen i standardutgave (CL65) så tenkte jeg skulle gjøre en liten Racing versjon av den uten å ta helt av som noen av karbon junkiene gjør ;) Inpisprasjon er hentet fra Merce's CLK-GTR versjon, et ekstremt prosjekt. Ikke drep meg helt med slakten her, er min andre Mod så langt.. Har Photoshop erfaring dog.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hmm.. har luftinntaket ved bakhjulet noen funksjon? kjøle ned dekkene:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 tøff mod. luftinntaket på pansret ser litt skjevte ut.. fjerne listene på siden? Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Vet ikke nøyaktig hva funksjonen til luftinntakene over bakdekkene er, Men CLK-GTR har nå de samme inntake så de må vel ha en slags hensikt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Hanasand Vet ikke nøyaktig hva funksjonen til luftinntakene over bakdekkene er, Men CLK-GTR har nå de samme inntake så de må vel ha en slags hensikt.. kan du fortelle meg hvor de inntakene er hen? http://www.ultimatecarpage.com/pic.mv?imagenum=3&num=365 Sånne inntak hører vel hjemme på biler som har motoren bak.. sånn at de får luft der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Ups bummer av meg, skrev visst CLK-GTR, mente CLK-DTM AMG sett på dette bildet her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by X-ecutioner hmm.. har luftinntaket ved bakhjulet noen funksjon? kjøle ned dekkene:rolleyes: Svært så vanskelig du var da.. :rolleyes: Modden ser veldig bra ut syns jeg. :) Luftinnktaket bak kan jo ha en funksjon det, det er jo tross alt en spesialversjon av bilen. ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Efini Svært så vanskelig du var da.. :rolleyes: var ikke meningen å være vanskelig.. bare lurte på hva slags funksjon det hadde.. BTW.. det ser ut som om du ikke har spoileren med i vinduet bak.. bør vel sees der? om du skjønner hva jeg mener.. også er det noe rart med skyggene ved hjulbuen foran.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Hanasand Ups bummer av meg, skrev visst CLK-GTR, mente CLK-DTM AMG sett på dette bildet her Den der er helt sinnsykt rååååå :eek: Tok bort bildet fra quote med tanke på modemfolket.. Til de inntaka: Det kan være for å kjøle ned bremsene? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 damn.. bra mod! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 veldig bra...men det er noe jeg ikke skjønner..hvorfor har du lakkert speilenere og listene sorte?? jeg mener at det er mye bedre med de lakkert i bilens farge... og så er det noe rart ved framdekket... men keep up the good work;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 MSpeed: Herregud da mann! Sparer jo minst 0,4 kilo i vekt ved å ha dem i plastikk eller karbon! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by Hanasand MSpeed: Herregud da mann! Sparer jo minst 0,4 kilo i vekt ved å ha dem i plastikk eller karbon! :D stemmer det..da går vell 0-100 på 3,26 istedenfor 3,27 da;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hva med at luftinntaket er til å kjøle bremsene? Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 trikset med det inntaket er at det går i kanal rundt bakhjulet for å gi kjøling til bremsene i tillegg til det lille som kommer gjennom felgen og fra under bilen... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg