Øyvind Ryeng Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 å i helv.. jeg vil drepe torild skogsholm! Og bondevik å hele røkla :fuckme2: Seriøst useriøse bilavgifter her til lands.. %¤¤"%&"¤%&¤"%¤&"¤!!!! Registreringaavgiften er én ting, men det jeg synes er skikkelig dårlig at vi ikke får lov å registrere visse biler siden de "ikke er godkjente". Dette er jo enestående tøv fra ende til annen; millioner av Japanere (og andre land der de bilene ble eksportert) kjører jo slike biler og er godt fornøyde med dét. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hmm, mulig jeg blir nødt å vie mitt liv til å bli überkäiserkikador av norge, og få rettet litt på de avgiftene. Enten det eller en kasse mit til stortinget... Devil Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg