Kebab gud Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by S-2000 Altså, og som du allerede, veit så er jeg stor fan av BMW generellt, og deres motorfilosi som deler mye likt med Honda... som hva da? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Tja.. Hva med å starte med at hverken Honda eller BMW bruker turbo? -edit- I know Eric, just having some fun with rice vs nazi :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Dr_S Gjør som det tråden er ment til, post BILDER ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 BMW lager motorer med kompressor .. Honda har biler med Turbo og jeg snakker ikke om diesel nå Noengang hørt om Honda That's?` eller Honda Acty eller Honda Vamos ? alle de kommer med Turbo og RWD .. BMW lager jo tross alt Motorene til Mini .. de eier jo mini .. der finner man Kompressor .. og FWD begge 2 går mot sine egene prinsipper der ja (Honda skal aldri mer lage RWD biler .. bare FWD eller 4WD) (noen hos BMW har vist sagt at den dagen det kommer en FWD BMW vil være den dagen en italiensk bil kommer på driftsikkerhets toppen :P ) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Kebab gud BMW lager motorer med kompressor .. Honda har biler med Turbo og jeg snakker ikke om diesel nå Noengang hørt om Honda That's?` eller Honda Acty eller Honda Vamos ? alle de kommer med Turbo og RWD .. BMW lager jo tross alt Motorene til Mini .. de eier jo mini .. der finner man Kompressor .. og FWD begge 2 går mot sine egene prinsipper der ja (Honda skal aldri mer lage RWD biler .. bare FWD eller 4WD) (noen hos BMW har vist sagt at den dagen det kommer en FWD BMW vil være den dagen en italiensk bil kommer på driftsikkerhets toppen :P ) Selv om du har rett, Kebab, så synes jeg du er litt kranglefant her nå... Prøver du å si at ikke BMW og Honda har som hovedfilosofi at man skal ha de grommeste sugemotorene i verden uten noen pustehjelp? Disse eksemplene dine er biler som enten ikke er solgt på verdensbasis, konsepter eller en modell som aldri var ment som et flaggskip for selskapene... Du ser ingen av BMW sine egne biler de siste 10-15 årene med pustehjelp gjør du? (Mini er eid av BMW, men har ingenting med selve merket å gjøre) Honda? På verdensmarkedet har alle Hondas hovedmodeller representert det ytterste i NA motorer takket være NSX, S2000, Integra Type-R osv... Anyways, uansett, så synes jeg begge merkene er krem, og lager førsteklasses "drivers' cars" Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Mer og mer tyder på at BMW sin M1 vil bli turbo (eller kompressor) .. men det er selvsagt ikke bekreftet alle de 3 bilene til honda blir bare solgt i japan ja .. men det er billigbiler og Thats kommer muligens til europa om kort tid (småbiler selger bra i europa vetu) uansett .. Honda lager biler med turbo .. det var det .. PS: finnes mange som lager mer kjørbare biler enn BMW og Honda .. ville langt fra si at Honda og BMW er i samme klasse .. :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Og bare en liten note til... Honda ferdig med RWD? S2000 da? NSX? Biler som produserer den dag idag, og S2000 kommer garantert til å leve godt noen år til... Originally posted by Kebab gud PS: finnes mange som lager mer kjørbare biler enn BMW og Honda .. ville langt fra si at Honda og BMW er i samme klasse .. :D Og hvilke Honda og hvilke BMW har du kjørt siden du kan trekke til denne konklusjonen? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 arvtageren til S2000 er allerede på vei .. den blir 4WD... om det komemr ny NSX vet de ikke .. men hvis det blir så vil den være Hybrid og 4WD Honda nekter også å lage V8 .. (og likevel klager de på salgstallene i USA :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Kebab gud arvtageren til S2000 er allerede på vei .. den blir 4WD... om det komemr ny NSX vet de ikke .. men hvis det blir så vil den være Hybrid og 4WD Honda nekter også å lage V8 .. (og likevel klager de på salgstallene i USA :P) PS: hvis vi skal begyne å krangle om hva hver av oss føler om merkene så komemr denne tråden til å spinne ut av kontroll .. du har sagt hva du mener jeg har sagt hva jeg mener .. så simpelt er det .. PS: har kjørt endel Hondaer og BMWer .. og Alfaer..og Mitsubishier.. og Nissaner,, og Peugoter ..og Lexuser og Mercerdeser.. osv osv vel .. nå spinner vi ut av kontroll her Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Back to topic nå! Ta diskusjonene deres i andre tråder. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hadde jeg bare vist ogsån jeg gjorde det så hehe Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg