El_diablo Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Nei, fikk ikke komt til å snakke med eieren så jeg vet ikke... 1,3 eller 1,6. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 1,3 utgaven har fwd og 86 hk. 1,6 har 100 hk og 4wd. Så har han sistnevnte har han 4x4 altså. Skal prøve å finne ut av det hva han har. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Får håpe han har vett nok til å bruke penga på 1.6 med 4wd...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Får hive ut noen bilder eg og.. alle eg tok ligger på hjemmesiden min http://www.hhenr.com Sykkel med 264Hk på bakhjulet pluss NOS :D Stingray med artig eksosanlegg Alpina'en til Harald med snart 500Hk Toyota Crown med 2.8 BASS Fiffig Cosworth 32" Sub fra Clarion, en av tre i norge. trenger egentlig en 1250L kasse. hadde bare en 250L kasse bak i denne volvoen Sjekk den feite takgrinda ikke alt var vakkert Fet Supra Ikke alle burde få lov å koble anlegg.. Men det såg bra ut inni Mye show Sotrabil med knuff i ca 300Hk feit Corvette Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Den sykkelen med Turbo og NOS er fra Askøy. Har blitt kåret til Norges råeste gatesykkel for noen år tilbake. Ganske imponerende at eieren har bygget omtrent alt utenom rammen selv. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Vi fikk besøk fra luften på treffet, noen som vet hvorfor? Her er premiebordet, eller skal vi si golvet? Venter på sine nye vinnere Gjett hvilken bil? Pen konebil! "Farlig" vakthund også. Rått bygg! Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Gud bedre denne stylingen var stygg! Og så M3 luftinntak på skjermen. FY! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 har overdrevet litt med eksosen også... :D Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Her er mine bilder. Resten finnes på linken under. Resten av bildene: http://home.no/bga/bilder/diverse/rot/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 en som kom for sent til treffet, men det var ikke bilen sin skyld. Den er ikke så sen...:op Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 de felgene på supraen var usannsynlig fete! er det sånne volk racing felger som står på Sumo skylinen?? er det turbotrille sin supra? gosh så fet! Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Nei, det er ikke trille sin supra. Han som kjører denne supraèn sitter også i rullestol. Tror han ble lam etter han kappkjørte og kolliderte. Har jeg hørt. Dette er turbotille sin. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg