Åge Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Har en motor fra en galant turbo liggende. Noen som vet hvordan disse er? Er det like greit å bygge opp denne? Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Originally posted by Åge Har en motor fra en galant turbo liggende. Noen som vet hvordan disse er? Er det like greit å bygge opp denne? Du kan ikke stappe den i bilen min ??? *smiske* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Du betaler, jeg bygger.:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Hvor mye peng snakker vi om her da? :D Jeg får jo ikke lån på leilighet så! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Du flytter i bilen isteden. Endelig noen som har fått bil i blodet:D. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 Åge: Husker du vi diskuterte hva originalmotoren tåler? Har du funnet det ut? Jeg har lyst på nye stempler (får selge en volvo eller to:)).... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Nei, har ikke funnet det ut. Men noen må jo prøve:). Stiller du motoren din til rådighet? Kan jo bytte delene etter at de går i stykker.:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 25, 2002 Rapporter Share Skrevet November 25, 2002 Isåfall så prøver jeg det selv,hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Hvordan går det med prosjektet her? Driver å skrur starion selv nå så vil så gjærne høre, sleng med masse bilder der finnes! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Jeg har bilen, med x ant modifikasjoner, men jeg har faen knapt et bilde...... :\ Kanskje jeg skal ta noen etterhvert? SKulle hatt meg et kamera.. Kunne tenkt meg å se Åge sitt prosjekt... I sverige går det jo an å gjøre heftige ting.. Verre med oss i denne lille komuniststaten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Skal hjelpe brodern med starion sin jeg så den står nok i norge. Har ikke skjedd noe der enda grunnet kapital mangel men det begyner vel å ordne seg nå. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Januar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 På tide med en oppdatering; legger ved noen nye bilder: Skal få lagt ut noen eksteriørbilder og specs i nærmeste fremtid...stay tuned! Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Veldig pent gjennomført! Hva slags insprøytning kjører du her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Electromotive TEC2 innsprøytning på bilen. Komplette specs på motor står lenger opp i tråden. BTW, dette er ikke min bil, men en venn av meg, hjelper han med å legge den ut på nett her. Han ville gjerne til Bergen i nærmeste fremtid å få målt den på rullende landevei. Noen som vet hvor i byen dette kan bli gjort? MVH Haakon Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starionboy84 Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Driver faktisk å vurderer å gjøre litt med en gammel starion selv. Blir nok tatt inn en ny typen med breie skjermer fra tyskland og sette deler og skjermer over på det norske karosseriet. Vet bare ikke hvilken motor man skal torturere videre. Noen som har noe kjennskap til fordeler og ulemper med 2,0L og 2,6L? Vet at 2,6L toppen har lett for å sprekke. Ny topp koster nesten ingen ting, og den holder lenge sammen med en solid toppakning.. 2-literen er sprekere og skal vist være mer trimmingsvillig, men det florerer av 4-500 hestere av 2,6 litere i statene, og de har jo mye bedre moment enn 2-literen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg